ثبت شرکت در مشهد - خدمات مالیاتی در مشهد

وکیل اداره کار در مشهد - شرکت آوا حساب توس

برچسب‌ها

اخذ جواز تاسیس در تهران اخذ پروانه کسب در مشهد اداره کار تغییر موضوع شرکت با مسولیت محدود تغییر موضوع شرکت سهامی خاص تغییر و تمدید ثبت برند خشکبار ثبت برند در بیرجند ثبت برند در تهران ثبت برند در زاهدان ثبت برند در مشهد ثبت برند مواد غذایی ثبت شرکت ثبت شرکت ارزان ثبت شرکت تعاونی در مشهد ثبت شرکت در اروند ثبت شرکت در بندر انزلی ثبت شرکت در بیرجند ثبت شرکت در تهران ثبت شرکت در زاهدان ثبت شرکت در قشم ثبت شرکت در مشهد ثبت شرکت در مناطق آزاد ثبت شرکت در چابهار ثبت شرکت در کیش ثبت شرکت سهامی خاص در مشهد ثبت علامت تجاری ثبت علامت تجاری در ایران ثبت علامت تجاری در مشهد حسابداری حسابداری مالیاتی راهنمای ثبت شرکت صورتجلسه تغییر موضوع شرکت مالیات بر ارزش افزوده مدارک مورد نیاز انحلال شرکت مدارک مورد نیاز تغییر موضوع شرکت مدارک مورد نیاز ثبت شرکت مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معاملات فصلی میزان مالیات نقل و انتقال سهام هیات مدیره وکیل وکیل در مشهد پایان نامه ارشد پایان نامه حسابداری

همکاران



۰۹۱۵۴۴۲۲۱۴۹-۰۹۹۰۰۲۱۶۲۳۱ -۰۵۱۳۷۶۱۱۸۰۰ شنبه الی پنج شنبه ۸ الی ۱۶.۳۰ مشهد بلوار خیام بلوار ارشاد ارشاد ۶ وحدت ۲ پلاک ۴۳ روبه روفضای سبز


ما را دنبال کنید:

وکیل اداره کار در مشهد

وکیل اداره کار در مشهد

وکیل اداره کار در مشهد ،درود خدمت کلیه فعالان اقتصادی ، تلاشگران عرصه کسب و کار ، سرمایه گذاران و کارفرمایان و کارگران محترم.”بی تردید ؛ برخی از تصمیمات انسان ها ، زمینه ساز رشد یا شکست آن ها در ابعاد مختلف زندگی شخصی و زندگی شغلی خواهد بود و به همین دلیل ؛دقت و مراقبت از این تصمیمات سرنوشت ساز امری حیاتی و الزامی تلقی می گردد.

امروزه بسیاری از مراجعه کنندگان ، دچار نوعی کلافگی و سردرگمی و به دنبال راهی در جهت جلوگیری از دعاوی میان کارفرما وپرسنل می باشند که ؛ ضامن تحقق روابط مطلوب بین کارفرما و پرسنل و به موازات آن بوجود نیامدن چنین مشکلاتی بهره مندی از تجربه و دانش مورد نیاز می باشد. مشاوران ما در آوا حساب توس  شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی و هدایت می کنند.برخی از خدماتی که در آوا حساب توس به متقاضیان عزیز ارایه می گردند عبارتند از:

 

 

۱-اخذ کد کارگاهی

پس از ثبت کارگاه در اداره ثبت شرکتها، نماینده شرکت باید به منظور بیمه کردن کارکنان خود به نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی مراجعه نماید و مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده و اخذ کد کارگاهی به شعبه تحویل دهد.

کارفرمایان کارگاههای حقوقی :

– نامه اعلام تاسیس شرکت

– روزنامه رسمی کشور که آگهی تاسیس شرکت درآن اعلام شده است….. ادامه مطلب

 

۲-تنظیم لیست بیمه وارسال لیست حقوق

اگر لیست بیمه ماهانه خود را بصورت حضوری به شعبه تامین اجتماعی و یا کارگزاری ها ارائه می دهید کافیست دو فایل ایجاد شده توسط نرم افزار را بر روی سی دی رایت کرده و به شعبه مربوطه تحویل دهید و فیش حق بیمه خود را دریافت نمایید.

و اگر رمز ارسال لیست اینترنتی را دریافت نموده اید، پس از تهیه دیسکت توسط نرم افزار، مراحل زیر را انجام دهید….ادامه مطلب

 

۳-حسابرسی تامین اجتماعی

واحدهای اجرائی موظفند طبق اولویت‌بندی ذیل نسبت به درخواست واحدهای دفاتر قانونی در برنامه‌ریزی و انجام بازرسی رعایت نمایند:

۱- اولویت اول: قرارهای صادره از هیأتهای تشخیص مطالبات

۲- اولویت دوم: دستورات معاونت فنی و درآمد و اداره کل درآمد حق بیمه

۳- اولویت سوم: شرکتها و مؤسسات متقاضی مفاصاحساب و یا تصفیه و انحلال (به استثنای شرکتهای پیمانکاری و مهندسی مشاور)….ادامه مطلب

 

۴-مشاوره در زمینه قرار دادهای پرسنلی

قرارداد کار علاوه بر مشخصات دقیق طرفین ، باید حاوی موارد ذیل باشد :

الف- نوع کار یا حرفه یا وظیفه ای که کارگر باید به آن اشتغال یابد .

ب- حقوق یا مزد مبنا و لواحق آن .

ج- ساعات کار ، تعطیلات و مرخصی ها .

د- محل انجام کار .

هـ- تاریخ انعقاد قرارداد ……ادامه مطلب

 

 

۵-پیگیری دعاوی میان کارفرما و پرسنل

توصیه مهم به کارفرمایان جهت کاهش دعاوی میان کارفرما و پرسنل

رعایت این موارد میتواند مراجعه به هیات ها  و پیگیری دعاوی میان کارفرما و پرسنل را به حداقل ممکن برساند.

۱)تکمیل پرونده با مستندات صریح و روشن و تنظیم قراردادهای کار روشن و شفاف با ذکر مندرجات قانونی و شرایط لازم در آن ها.

۲)خود داری از انجام اقدامات یا دادن وعده هایی که برای طرف مقابل ایجاد حق بنماید.

۳)سعی در کاهش فرهنگ شفاهی و اهتمام به گسترش فرهنگ مکتوب در روابط کار……ادامه مطلب

 

 

۶-تنظیم آیین نامه های حقوق و دستمزد پرسنل

به استناد قانون آیین دادرسی مدنی ، ماه شمسی ۳۰ روز است، لذا در قانون کار ، مزد و مزایای متعلقه به کارگر بر مبنای ۳۰ روز محاسبه میگردد.

البته پرداخت مزد و مزایای متعلقه ، در ماههای ۳۱ روزه تقسیم بر ۳۰ شده و در عدد ۳۱ ضرب میگردد و طبیعتا در ماههای ۲۹ روزه نیز بر عدد ۳۰ تقسیم شده و در ۲۹ ضرب میگردد . یعنی تعیین حقوق و دستمزد بر مبنای ماه ۳۰ روزه ، و پرداخت آن بر مبنای تعداد روزهای ماه انجام میگردد. به این معنی که وقتی از سوی شورایعالی کار ، حداقل مزد کارگران اعلام میگردد ، این مبلغ بر مبنای ماه شمسی ( ۳۰ روزه ) اعلام شده ، ولی هنگام پرداخت آن بایستی به تناسب تعداد روزهای ماه مورد نظر محاسبه گردد…….ادامه مطلب

 

 

شرکت آوا حساب توس امیدوارست که با ارائه خدمات مذبور ، قدم مهمی در جهت تحقق برنامه ها و پیشرفت متقاضیان  ومودیان محترم بردارد و در این مسیر هیچگاه متقاضیان محترم را تنها نگذاشته است.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۵۴۴۲۲۱۴۹     ۰۵۱۳۷۶۱۱۸۰۰

دبیر
۲ دیدگاه
  • ارسال شده در۵:۴۴ ق.ظ,مرداد ۱۷, ۱۳۹۷

    من از کارم استعفا دادم و چندتا سوال داشتم کسی اینجا جواب میده

    • admin@avahesab.ir
      پاسخ دادن
      ارسال شده در۷:۰۹ ق.ظ,مرداد ۱۷, ۱۳۹۷

      سلام وقتتون بخیر .بله در خدمتتون هستم اگر مایل باشید میتونید با مشاوران در تماس باشید تا بیشتر راهنماییتون کنند
      ۰۵۱۳۷۶۱۱۸۰۰
      ۰۹۱۵۴۴۲۲۱۴۹

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت