کلینیک مالی آوا

نقل و انتقال برند

انتقال علامت تجاری ثبت شده

آیا می توان علامت تجاری  ثبت شده ای را خرید و آن را به نام خود تغییر دهیم ؟

بله . البته باید حتما زمینه فعالیت شما با فروشنده یکی باشد و در همان شاخه فعالیت نمایید.

. برای انتقال نیز باید مراحل مانند مراحل ثبت طی شود . البته با وجود تغییرات اندکی مثلا پروانه ۱۰ ساله نیز جزء مدارک مورد نیاز می باشد

مدارک مورد نیاز برای انتقال علامت تجاری

مدارک مورد نیاز برای انتقال برند حقیقی .

  1. اصل گواهی ثبت علامت
  2. صلح نامه توسط فروشنده برای انتقال برند در دفترخانه اسناد رسمی
  3. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی فروشنده
  4. اصل و کپی شناسنامه خریدار

مدارک مورد نیاز برای انتقال برند حقوقی .

  1. اصل گواهی ثبت علامت
  2. صلح نامه توسط فروشنده برای انتقال برند در دفترخانه اسناد رسمی
  3. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
  4. اصل و کپی مدارک ثبت شرکت
  5. اصل و کپی مدارک شناسایی خریدار

زمان انجام کار :

از زمانه ارسال نامه استعلام توسط دفترخانه به اداره مالکیت صنعتی بیت ۴۵ تا ۱۶۰ روز تا اتمام کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نقل و انتقال برند با مشاوران آوا حساب توس در تماس باشید.

Share:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک مالی آوا

کلینیک مالی آوا

                             اطلاعات تماس
دفتر تهران              دفتر مشهد
09193689446       09199864014
05136024422       09154422149

دسترسی سریع

کلینیک مالی آوا حساب دارای دو نمایندگی در تهران و مشهد و دارا بودن افراد متخصص در هر زمینه

اخرین اخبار کلینیک مالی آوا حساب

جهت اطلاع از اخرین اخبار کلینیک مالی آوا حساب ایمیل خود را وارد کنید

مکان ما روی نقشه