نقل و انتقال برند

انتقال علامت تجاری ثبت شده

آیا می توان علامت تجاری  ثبت شده ای را خرید و آن را به نام خود تغییر دهیم ؟

 

بله . البته باید حتما زمینه فعالیت شما با فروشنده یکی باشد و در همان شاخه فعالیت نمایید.

. برای انتقال نیز باید مراحل مانند مراحل ثبت طی شود . البته با وجود تغییرات اندکی مثلا پروانه 10 ساله نیز جزء مدارک مورد نیاز می باشد

 

مدارک مورد نیاز برای انتقال علامت تجاری

مدارک مورد نیاز برای انتقال برند حقیقی .

  1. اصل گواهی ثبت علامت
  2. صلح نامه توسط فروشنده برای انتقال برند در دفترخانه اسناد رسمی
  3. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی فروشنده
  4. اصل و کپی شناسنامه خریدار

مدارک مورد نیاز برای انتقال برند حقوقی .

  1. اصل گواهی ثبت علامت
  2. صلح نامه توسط فروشنده برای انتقال برند در دفترخانه اسناد رسمی
  3. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
  4. اصل و کپی مدارک ثبت شرکت
  5. اصل و کپی مدارک شناسایی خریدار

زمان انجام کار :

از زمانه ارسال نامه استعلام توسط دفترخانه به اداره مالکیت صنعتی بیت 45 تا 160 روز تا اتمام کار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نقل و انتقال برند با مشاوران آوا حساب توس در تماس باشید.

مالکیت فکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *