برند آماده چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
برند آماده چیست؟

برندهای آماده علائم تجاری آماده شده‌ای هستند که تمام مراحل اداری آن جز ثبت صاحب برند انجام شده است. اگر برای ثبت برند عجله دارید پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت فروش برند آماده استفاده کنید. 

هر فعالیت تجاری معتبر و تخصصی که در بازار دیده می‌شود دارای یک علامت مخصوص و مشخص است که برند نامیده می‌شود. این علامت تجاری در ادارات مربوطه به نام یک شخص یا شرکت است که با آن به طور رسمی فعالیت می‌کند.

فروش برند آماده نوعی کسب و کار است که در آن افراد این علائم تجاری را به طور آماده به فروش می‌رساند. این خدمات توسط افرادی انجام می‌شود که خود دارای برند بوده ولی اکنون به هر دلیلی دیگر به آن احتیاجی ندارند؛ در اینصورت فقط کافیست متقاضی مدارک مربوط به مالکیت برند را امضا کند تا برند مورد نظر را به نام خود ثبت کند.

آواحساب به عنوان معتبرترین مرجع در زمینه فروش برند آماده در مشهد آماده است تا صفر تا صد مراحل انتقال برند آماده را به صورت رسمی و قانونی برای شما انجام دهد؛ علاوه بر این چنانچه تصمیم دارید به جای خرید برند آماده مراحل ثبت برند در مشهد را پشت سر بگذارید کارشناسان آواحساب در کنار شما هستند.

هر آنچه باید در مورد برند آماده بدانید

افراد می‌توانند با استفاده از ثبت برند آماده در سریع‌ترین زمان ممکن از برند خود بهره‌برداری کرده و در جهت کسب و کار خود از آن استفاده کنند. بسیاری از کسب و کارها پس از توقف فعالیت خود دیگر نیازی به نام تجاری خود ندارد؛ در چنین شرایطی برند خود را برای فروش واگذار کرده و علاوه بر لوگو اعتبار و ارزشی را که با آن بدست آورده‌اند را نیز انتقال می‌هند.

ثبت برند از این طریق (خرید برند آماده) به افراد کمک می‌کند بدون این که چندین ساعت یا چند روز وقت خود را صرف رفت و آمد در ادارات کنند به طور مستقیم صرفا با مراجعه به دفاتر ثبتی آنچه روزها به دنبالش بودند را با یک امضا خریداری کنند و به جای رفت و آمد در ادارات ثبتی در کوتاه‌ترین زمان این پروسه را پشت سر بگذارید.

برند آماده چیست؟

آشنایی با مفهوم برند آماده

برندهای آماده علائم تجاری آماده شده‌ای هستند که تمام مراحل اداری آن انجام شده و پس از اینکه توسط شما خریداری می‌شود صرفا طی فرایندی کوتاه برند به نام شما انتقال داده می‌شود. اگر برای ثبت برند عجله دارید پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت فروش برند آماده استفاده کنید. برای ثبت برند در مشهد فقط کافیست زمان کوتاهی برای ثبت اسناد، امضا و ارائه مدارک خود را در دفترخانه بگذرانید. این در حالیست که فرایند کلی ثبت برند حدود 6 ماه زمان نیاز دارد و ممکن است این زمان برای خیلی از افراد یا شرکت‌ها طولانی باشد و سریع تر به برند خود نیاز داشته باشند پس راهی جز استفاده از برند آماده باقی نمی ماند.

برند آماده چیست؟

روش انتقال برند آماده به چه صورت است؟

اگر قصد فروش برند آماده در مشهد را دارید می بایست روش‌های انتقال آن را بدانید تا بتوانید بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. همچنین اگر قصد خرید برند آماده‌ای را دارید باید بهترین روش را انتخاب کرده تا کارایی لازم و مورد نظر خود را به دست آورید. در ادامه شرح خواهیم داد که برای انتقال برند آماده افراد می توانند به روش‌های زیر عمل کنند.

  • انتقال غیر ارادی (جبری): این نوع انتقال برند آماده در موقعیتی است که صاحب برند فوت کرده و از دنیا رفته باشد. وارثین برند می‌توانند برند مورد نظر را به نام خود یا اشخاص دیگری با طی نمودن مراحل اداری لازم و در اختیار داشتن مدارک هویتی خود انتقال دهند.
  • انتقال اختیاری (قراردادی): فردی که صاحب برند آماده است، می‌تواند برند خود را به نام شخص دیگری بزند. ثبت برند در مشهد به روش اختیاری در دفترخانه‌های اسناد رسمی انجام می‌گیرد. این انتقال می‌تواند به صورت دائمی و یا برای مدت معینی باشد که توسط تصمیم گیرندگان در قراردادها به صورت مشخص ثبت می‌شود.
  • انتقال جزئی: افراد این امکان را دارند که به طور کامل برند خود را به دیگری واگذار نکرده و فقط قسمتی از آن را موقت یا دائم واگذار کنند. در این صورت این روش انتقال، انتقال جزئی نام دارد و فقط قسمت مشخصی به افراد دیگر واگذار می گردد.

در واقع با خرید برند آماده هزینه‌ای که صرف می‌شود فقط برای ثبت برند نخواهد بود بلکه به همراه برند ارزش و اعتبار آن را نیز خواهید داشت. این موضوع می‌تواند راه رسیدن به درآمد را برای شما هموار سازد و به موفقیت در این راه کمک شایانی کند. توجه داشته باشید که قرارداد ثبت برند در مشهد باید در دفترخانه‌های رسمی انجام بگیرد.

شرایط انتقال برند آماده

برای انتقال برند آماده به مدارکی مانند نام، آدرس، مدارک هویتی، شماره ثبت برند نیاز است. یکی از مزایای خرید برند آماده این است که دیگر مدارکی برای تاسیس برند را نیاز ندارید؛ زیرا برند آماده به همراه خود جواز و پروانه‌های لازم را دارد. بعد از این که برند مورد نظر خود را انتخاب کردید باید از سازمان‌های ثبت اسناد کشور استعلام‌های لازم جهت صحت مدارک برند منتخب خود را بگیرید. برند آماده می‌بایست مدارک قابل استعلام را به همراه داشته باشد و در هنگام گرفتن استعلام با مشکل مواجه نشود. متقاضی و فروشنده برند می‌بایست به یک دفترخانه معتبر رفته و اقدامات لازم جهت ثبت برند آماده را انجام دهد. پس از اتمام تمام این مراحل به طور کامل لازم است که اطلاع انتقال برند در فضاهای مربوطه پخش شود تا صاحب جدید برند شناخته شود. قیمت فروش برند آماده نیز با توجه به ارزشی که در بازار دارد متغیر بوده و باید از قبل تعیین شود. سپس در صورت توافق افراد با مراجعه به دفتر اسناد رسمی انتقال مالکیت را انجام خواهند داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *