کلینیک مالی آوا

تمدید علامت تجاری

فرآیند تمدید علامت تجاری چگونه است ؟

 فرآیند تمدید علامت تجاری دقیقا  مشابه مراحل ثبت اولیه می باشد.  با همان هزینه ها که البته با تاریخ تمدید محاسبه خواهد شد .

توصیه می شود قبل از منقضی شدن علامت ، حدود ۶ ماه زودتر برای تمدید اقدام شود.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

۱-ارایه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی لازم است.

۲-کچی گواهی علامت

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

۱- کپی روزنامه تاسیس و اخرین تغییرات شرکت

۲-کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

۳-کارت بازرگانی( البته در صورتی که از حروف لاتین استفاده کرده باشید) باید ارایه شود.

۴-کپی گواهی علامت

در صورتی که سوالی در رابطه با مدارک مورد نیاز تمدید برند و علائم تجاری دارید خوشحال می شویم به صورت رایگان مشاور شما باشیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

Share:

دیدگاه ها

یک دیدگاه

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک مالی آوا

کلینیک مالی آوا

                             اطلاعات تماس
دفتر تهران              دفتر مشهد
09193689446       09199864014
05136024422       09154422149

کلینیک مالی آوا حساب دارای دو نمایندگی در تهران و مشهد و دارا بودن افراد متخصص در هر زمینه

اخرین اخبار کلینیک مالی آوا حساب

جهت اطلاع از اخرین اخبار کلینیک مالی آوا حساب ایمیل خود را وارد کنید

مکان ما روی نقشه