تمدید علامت تجاری

فرآیند تمدید علامت تجاری چگونه است ؟

 فرآیند تمدید علامت تجاری دقیقا  مشابه مراحل ثبت اولیه می باشد.  با همان هزینه ها که البته با تاریخ تمدید محاسبه خواهد شد .

توصیه می شود قبل از منقضی شدن علامت ، حدود 6 ماه زودتر برای تمدید اقدام شود.

 

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

1-ارایه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی لازم است.

2-کچی گواهی علامت

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

1- کپی روزنامه تاسیس و اخرین تغییرات شرکت

2-کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

3-کارت بازرگانی( البته در صورتی که از حروف لاتین استفاده کرده باشید) باید ارایه شود.

4-کپی گواهی علامت

 

 

در صورتی که سوالی در رابطه با مدارک مورد نیاز تمدید برند و علائم تجاری دارید خوشحال می شویم به صورت رایگان مشاور شما باشیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

مالکیت فکری

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *