logo Avahesab

ثبت برند در مشهد

با توجه به افزایش روز افزون شرکت‌ها و برند‌ها هوشمندانه‌ترین کار برای شروع قدرتمند ثبت برند است. در گام اول باید با مراحل ثبت شرکت مشهد آشنا باشید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان نسبت به ثبت آن اقدام کنید.

برای ثبت برند و همچنین فروش برند آماده به صورت تخصصی و بی‌نقص می‌توانید از شرکت آوا حساب توس کمک بگیرید.

مجموعه آوا حساب معتبرترین مجموعه در زمینه ثبت برند در مشهد است و می‌تواند برند شما را در سریع‌ترین زمان ممکن، به صورت قانونی و اصولی و  با کم‌ترین هزینه به ثبت برساند.

توجه داشته باشید که علاوه بر مشهد ثبت شرکت در تهران و کرج از خدمات دیگر این مجموعه است

فرم درخواست ثبت شرکت و ثبت برند با آوا حساب

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در مشهد

برای ثبت برند در مشهد به مدارکی نیاز خواهید داشت. این مدارک برای اشخاص حقوقی و حقیقی متفاوت است. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در مشهد اشاره خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز ثبت برند حقیقی در مشهد

مدارک مورد نیاز ثبت برند حقوقی در مشهد

اینوفوگرافی مراحل ثبت شرکت

به دنبال خدمات سریع و حرفه‌ای برای ثبت برند در مشهد هستی؟

نکته: در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.آدرس : حدفاصل میدان جانباز و فردوسی ۸ جنب بانک ملت مجتمع تجاری اسکان طبقه سوم واحد ۱۱
تلفن : 09199864014

قیمت ثبت برند در مشهد

قیمت ثبت برند در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اینکه بتوانید هزینه ثبت برند را برآورد کنید باید به مواردی مانند طبقات علامت تجاری و مدارک ثبت توجه کنید. مشخص کردن هزینه ثبت برند کار دشواری نخواهد بود. برای تعیین مبلغ ثبت برند در مشهد می‌توانید با کارشناسان ما در آوا حساب توس تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید. کارشناسان ما آماده خدمت رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن به شما هستند.در صورتی که سوالی در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت برند و علائم تجاری دارید خوشحال می شویم که مشاور شما باشیم. کافی است با مشاوران ما در تماس باشید.
شماره‌های تماس: 09199864014
هزینه‌های ثبت برند پس از تایید
تماس بگیرید
مدت زمان ثبت برند
70 تا 80 روز
مدارک مورد نیاز
کارت ملی، گواهی امضا، ثنا، فعالیت مرتبط 

اهمیت ثبت برند در مشهد

همان‌طور که می‌دانیم مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر است؛ همچنین به دلیل زیارتی بودن، مشهد سالیانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل کشور و ۲ میلیون زائر از خارج کشور است؛ از این رو طیف گسترده‌ای از کسب و کارهای متنوع را در بردارد. حال در این بازار بزرگ و رقابتی شناساندن محصول و برندینگ اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌‌کند.

با ثبت برند در مشهد می‌توانید شهرت لازم را در بین رقبا کسب کنید و میزان ارزشمندی  کسب و کار خود را در بازار ایجاد کرده و اعتبار ویژه‌ای را کسب نمایید.

ثبت برند در مشهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شما برای رشد و توسعه کسب کار خود به مشاوره و راهنمایی نیاز پیدا خواهید کرد. کارشناسان ما در آوا حساب توس با تجربه بالا و دانش تخصصی در این زمینه و همچنین در زمینه ثبت شرکت همراه شما خواهند بود. در نظر داشته باشید که برای تمدید برند در مشهد نیز می‌توانید از طریق شرکت آوا حساب توس اقدام کنید.

پیش از پرداختن به مراحل ثبت برند بهتر است در ابتدای کار به معرفی جامع‌تری از برند بپردازیم.

علامت تجاری چیست و ثبت برند چگونه انجام می‌شود؟

علامت تجاری نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص یا بنگاه را از کالاها یا خدمات سایرین متمایز کند.

طبق ماده 30 قانون علامت‌، علامت جمعی و نام‌های تجاری عبارتند از:

مراحل ثبت برند در مشهد توسط آوا حساب

برای ثبت برند در مشهد باید مراحلی را پیموده باشید تا ثبت برند به طور کامل انجام شود. مراحل ثبت برند در مشهد در ادامه آورده خواهد شد.

1.مشاوره ثبت برند در مشهد

برای ثبت برند در مشهد به صورت اصولی و درست می‌بایست از خدمات مشاوره مجموعه‌ای با سابقه و دارای تخصص بهره‌مند شوید. آوا حساب به عنوان معتبرترین مجموعه در حوزه مشاوره مالیاتی در مشهد می‌تواند بهترین خدمات را در ثبت برند به شما عزیزان ارائه کند. برای بهره‌مندی از خدمات مجموعه آواحساب می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در این صفحه اقدام کنید.

2.آماده سازی مدارک

دومین مرحله جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در مشهد است. مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت خواهد بود که در بالا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

3.ثبت نام در مرکز مالکیت معنوی

حال که مدارک مورد نیاز را آماده کرده‌اید می‌بایست به سایت مرکز مالکیت معنوی مراجعه کنید و در آن اکانت کاربری برای خود ثبت کنید و برگه‌ای که سامانه پس از ثبت نام به شما می‌دهد را به یکی از دفاتر اسناد رسمی برده و اقدام به دریافت گواهی امضا کنید. برای دریافت تایید اطلاعات مربوط به گواهی امضا را باید در سامانه وارد کنید.

4.ثبت اظهارنامه برند

در این مرحله وارد سامانه مرکز مالکیت معنوی شده و به قسمت ثبت اظهارنامه برای علامت تجاری مراجعه می‌کنید. با مدارکی که در اختیار دارید فرم اظهارنامه ثبت علامت تجاری را تکمیل می‌کنید. پس از طی کردن مراحل و پرداخت هزینه‌ها برگه‌ای در اختیار شما قرار داده می‌شود که باید آن را پرینت گرفته و به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و فرم‌های گواهی امضا و تایید اطلاعات کاربری دریافت کنید. در نهایت کافیست اطلاعات فرم‌های را که در دست دارید را در سامانه وارد کنید و تا نام کاربری و رمزعبور مختص خود را دریافت کنید. (در نگهداری از نام کاربری و رمز عبور خود دقت کنید زیرا در پیگیری مراحل ثبت مورد نیاز خواهد بود)

5.تشکیل پرونده الکترونیکی توسط محضر

با انجام شدن مراحل بالا پرونده الکترونیکی شما در محضر تشکیل شده است و مورد تایید مراجع ذی صلاح است.

6.پیش نویس آگهی تقاضای ثبت برند در مشهد

پیش نویسی از آگهی تقاضای ثبت برند در مشهد را به اداره مربوطه تحویل می‌دهید.

7.بررسی اظهارنامه توسط کارشناسان اداره علامت

در این مرحله اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما می‌بایست توسط سه کارشناس از اداره علامت مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که مورد تایید واقع شود پیامی مبنی بر بلامانع بودن استفاده از علامت تجاری برای شما ارسال خواهد شد.

8.پرداخت هزینه روزنامه رسمی تقاضای ثبت برند در مشهد

یکی از مراحل ثبت برند در مشهد چاپ شدن علامت تجاری در روزنامه رسمی است که برای انجام شدن آن می‌بایست هزینه‌ای را پرداخت کنید.

9.پرداخت حق الثبت

برای اینکه الکتریکی شما تشکیل شده باشد و مورد تایید قرار گرفته شود ابتدا باید در وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی هزینه‌های لازم را پرداخت کرده باشید.

10.پرداخت هزینه روزنامه رسمی ثبت برند در مشهد

پس از چاپ اول می‌بایست باری دیگر در روزنامه رسمی چاپ انجام دهید که شامل هزینه می‌شود.

11.اخذ الکترونیکی تصدیق علامت

در آخرین مرحله ثبت برند در مشهد با ارائه مدارکی مانند هر دو نسخه روزنامه رسمی و… می‌توانید علامت تجاری خود را دریافت کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام در مراحل ثبت برند در مشهد می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه آواحساب تماس بگیرید.

چه علائمی را می‌توان ثبت کرد؟

هر گونه کلمه، حرف، عدد، شکل، رنگ، تصویر، برچسب و یا ترکیبی از آن‌ها که قابلیت تشخیص کالا و خدمات را برای شرکت داشته باشد قابل ثبت است. در برخی کشور‌ها شعار‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند به عنوان علامت تجاری ثبت شوند. هر چند با توجه به تعداد روز افزون شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و ورود آن‌ها به عرصه تجارت باعث می‌شود علائمی غیر مرسوم نیز پای خود را به عرصه علائم تجاری باز کرده و اجازه ثبت پیدا کنند؛ مانند رنگ‌ها، علائم سه بعدی، صداها و … 

بسیاری از کشور‌ها تنها اجازه ثبت نشان‌هایی را می‌دهند که قابل رویت هستند و می‌شود به صورت گرافیکی آن‌ها را ترسیم کرد.

ممنوعیت‌های ثبت برند در مشهد

برای ثبت برند قوانینی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد تا در ثبت با مشکلی مواجه نشوید. این موارد را در ادامه نام خواهیم برد.

ممنوعیت‌های ثبت برند در مشهد

برای ثبت برند قوانینی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد تا در ثبت با مشکلی مواجه نشوید. این موارد را در ادامه نام خواهیم برد.

مزایای ثبت برند در مشهد و سایر شهرها

مزایای ثبت برند در مشهد و سایر شهرها

سوالات متداول

مراحل ثبت برند در مشهد به ترتیب شامل آماده سازی مدارک، ثبت نام مرکز مالکیت معنوی، ثبت اظهارنامه برند، تشکیل پرونده اینترنتی توسط محضر، پیش نویس آگهی تقاضای ثبت برند، پرداخت روزنامه رسمی تقاضای ثبت برند، پرداخت حق‌ الثبت، پرداخت روزنامه رسمی ثبت برند و اخذ الکترونیکی تصدیق علامت است.

هزینه ثبت برند به عوامل مختلفی مانند طبقات علامت تجاری و مدارک ثبت بستگی دارد. برای اطلاع کامل از قیمت ثبت برند در مشهد کافیست تا با مشاوران ما در آواحساب با شماره تماس 09199864014 در ارتباط باشید.

ثبت برند در مشهد مزایای بسیاری دارد؛ چرا که به مشتریان شما کمک می‌کند تا بتوانند محصولات شما را از محصولات دیگر رقبا تشخیص دهند. همچنین ثبت برند به عنوان یک ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها به حساب می‌آید. 

از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در مشهد می‌توان به شناسنامه، کارت ملی شخص حقیقی، مدارک مورد نیاز شرکت (در صورت ثبت برند حقوقی) و مجوز مورد نیاز در طبقه مدنظر اشاره کرد.

با مجموعه آواحساب می‌توانید روند کاری ثبت برند در مشهد را به صورت کاملا قانونی پیش ببرید. همچنین ثبت برند در مشهد توسط متخصصان آواحساب در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فرم درخواست ثبت شرکت و ثبت برند با آوا حساب

5/5 - (9 امتیاز)

5 پاسخ

  1. ساربانی

    ممنون از اطلاعات مفیذی که دادین و قیمت های مناسب شرکتتون

    1. admin@avahesab.ir

      خواهش می کنم .خوشحالیم که کار شما به موقع و با حداقل هزینه به اتمام رسید .هدف مجموعه ما رضایت مشتریان عزیزمونه

  2. رضا سوگندی

    با سلام شغل بنده فروش سبزیجات آماده می باشد که محصول بسته بندی شده از شرکت آورده و سبزی حرد و تحویل مشنری می شود جواز شغلی ندارد. امکان ثبت برند بنام فروشگاه میباشد. وهزینه ثبت برند در مجموع چقدر می شود. با تشکر منتظر جواب هستم

    1. admin@avahesab.ir

      سلام اقای سوگندی
      بله امکان ثبت برند برای شما وجود داره فقط چون یکی از الزامات ثبت برند مجوز هست شما یا باید جواز کسب یا جواز تاسیس بگیرین تابتونید برندتون رو به هر نامی که میخواین ثبت کنید
      جواز تاسیس رو یه هفته ای میتونیم براتون بگیریم که صرفا برای ثبت برندتون باشه و برای همین کار ازش استفاده کنید با جواز تاسیستون برند شما رو در 100 روز کاری ثبت می کنیم و تصدیق نامه برندتون رو بهتون تحویل میدیم .در رابطه با قیمت ،قیمت ها متغیره بستگی داره که چه خدماتی رو بخواین در اختیارتون قرار بدیم .شما میتونید با کارشناس های ثبت برند ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتون قرار بدن
      09154422149
      05137611800

  3. فاطمه

    سلام ممنون از راهنمایی خوبتون
    می خوام یک شرکت غذایی تاسیس کنم در واقع خوشکبار و تنقلات تولید کنم
    آیا نیاز به مجوز کسب و ثبت‌برند می‌باشد
    لطفاً راهنمایی کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *