ثبت برند به معنی ثبت علامت تجاری از طریق سامانه مالکیت معنوی به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجوست. این خدمت در کوتاهترین زمان با بهترین قیمت و به صورت رسمی و قانونی در آوا حساب امکان پذیر است. برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت برند با شماره 02128423910 تماس بگیرید.
برای دریافت مشاوره به صورت حضوری میتوانید ضمن تعیین وقت قبلی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
آدرس: تهران، مطهری، میرعماد کوچه یکم، پلاک 6، واحد 14
تلفن: 02128423910
ثبت برند و ثبت شرکت، از اقدامات بسیار مهم بعد از شروع کسب و کار است. اگر تصمیم دارید اقدام به ثبت برند کنید، مجموعه آواحساب به شما کمک میکند تا در سریعترین بازه زمانی، برند خود را ثبت کنید. ما از صفر تا صد این فرایند در کنار شما هستیم، تمام مشکلات شما در این مسیر مشکلات ماست و تلاش خود را میکنیم تا لبخند رضایت شما را بدست آوریم.
آوا حساب به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی در مشهد طیف متنوعی از خدمات ثبتی و مالیاتی را توسط تیمی حرفهای انجام میدهد. هدف مجموعه آوا حساب ایجاد حس رضایت در مشتریان است؛ از این رو خدمات این مجموعه ضمن بهره مندی از کیفیت بالا در سریعترین زمان انجام میشود.
مجموعه آوا حساب با سالها سابقه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت برند، فروش برند آماده و … ارائه میدهد. در این مجموعه از بهترین و مجربترین متخصصین برای انجام فعالیتهای مختلف مانند خدمات مالیاتی کمک گرفته میشود. در صورتی که تمایل دارید در زمینه خدمات حسابرسی و سایر مواردی که اشاره شد با آوا حساب همکاری کنید، با شمارههای درج شده در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما در طول هفته آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما عزیزان هستند.
در فایل صوتی روبرو مراحل ثبت برند و مدارک لازم برای این کار را به شما توضیح دادیم.
برخی از اطلاعات مانند مدارک، هزینهها و مدت زمان ثبت برند برای شما در ادامه قرار داده میشود.
هزینههای ثبت برند پس از تایید | تماس بگیرید |
مدت زمان ثبت برند | 70 تا 80 روز |
مدارک مورد نیاز | کارت ملی، گواهی امضا، ثنا، فعالیت مرتبط |
اگر تمایل به دریافت تمامی اطلاعات ثبت برند دارید میتوانید با کامل کردن فرم زیر تمام اطلاعات مهم در ثبت برند را دریافت کنید.
آوا حساب ضمن برخورداری از سابقه درخشان، متنوعترین خدمات را با بهترین قیمت و به صورت کاملا قانونی و رسمی ارائه میدهد. برای ثبت برند توسط مجموعه آواحساب باید در نظر داشته باشید که هزینههای ثبت برند به دو دسته تقسیم میشود.
هزینهای به عنوان دستمزد برای ثبت برند در مشهد و سایر شهرها دریافت میشود که برای اطلاع از آن میتوانید با کارشناسان ما در آوا حساب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
در اولین مرحله از ثبت برند باید اظهارنامه مربوطه را به اداره مالکیت معنوی ارسال کنید. این هزینه در سال 1402 از 24 هزار تومان تا 94 هزار تومان با توجه به طبقات برند و حقیقی یا حقوقی بودن آن متغیر بوده.
در مرحله دوم اگر اظهارنامه شما تائید شود باید برای ثبت برند در روزنامه رسمی آگهی به چاپ برسانید. بعد از انتشار روزنامه باید به مدت زمان سی روز منتظر بمانید تا اگر اعتراضی نسبت به برند شما وجود دارد بیان شود.
در صورتی که اعتراضی اعلام نشود، میتوانید برند خود را در روزنامه رسمی کشور یا روزنامه ده ساله آگهی کنید. با توجه به اینکه برند شما تنها ده سال اعتبار خواهد داشت این روزنامه با عنوان روزنامه ده ساله شناخته میشود. هزینه چاپ این آگهی از 250 هزار تومان تا 700 هزار تومان(در سال 1402) متغیر است. در نظر داشته باشید که تمامی این مراحل را میتوانید به صورت شخصی (توسط خودتان) یا واگذاری (توسط آوا حساب) پشت سر بگذارید. مجموعه آوا حساب علاوه بر ثبت برند، خدماتی همچون ثبت طرح صنعتی را نیز انجام میدهد.
اگر برای ثبت برند به مشکل خوردی ما کمکت میکنیم.
در نظر داشته باشید که تمامی این مراحل را میتوانید به صورت شخصی (توسط خودتان) یا واگذاری (توسط آوا حساب) پشت سر بگذارید. مجموعه آوا حساب علاوه بر ثبت برند، خدماتی همچون ثبت طرح صنعتی را نیز انجام میدهد.
قبل از ثبت برند مطمئن شوید علامت، نشان یا اسامی انتخابی قبلا به ثبت نرسیده باشد. با استعلام برند مطمئن خواهید شد که آنچه انتخاب کردید قطعا قابل ثبت است. در صورتی که برند انتخابی قبلا ثبت شده باشد، درخواست ثبت برند شما رد خواهد شد. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبتشده را به شما نشان خواهد داد. مرکز مالکیت معنوی ادارهای برای انجام فعالیتهای مربوط به ثبت برند، اختراع و طرحهای صنعتی است. در صورتی که برند مدنظر شما از پیش ثبت نشده باشد میتوانید طبق مراحل زیر اقدام به ثبت برند کنید؛ همچنین جهت بهرهمندی از خدمات مجموعه آواحساب میتوانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
در اولین مرحله از ثبت برند نیاز دارید تا از مشاورههای مجموعهای با سابقه بهرهمند شوید. ما در آواحساب به عنوان مجموعهای معتبر در زمینه خدمات مشاوره مالیاتی در مشهد قادر به ارائه بهترین خدمات در ثبت برند به شما عزیزان هستیم.
در مرحله دوم باید مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را آماده کنید. در نظر داشته باشید که مدارک ثبت برند برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است.
ثبت نام در مرکز مالکیت معنوی سومین مرحلهای است که باید پشت سر بگذارید. پس از آماده سازی مدارک برای ثبت برند باید به سایت مرکز مالکیت معنوی بروید و برای خود حساب کاربری بسازید. در آخر پس از ثبت نام در مرکز مالکیت معنوی نیاز به تایید اکانت خود خواهید داشت. برای دریافت تاییدیه اکانت خود باید برگهای که در سامانه به شما ارائه میشود را به یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی ارائه داده و گواهی امضا دریافت کنید. حالا میتوانید اطلاعات موجود در گواهی امضا را در سامانه وارد کنید.
جهت ثبت اظهارنامه باید پس از ورود به سامانه مرکز مالکیت معنوی در قسمت ثبت اظهارنامه برای علامت تجاری اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. پس از طی شدن مراحل و پرداخت کردن هزینهها برگهای به شما ارائه میشود که پس از پرینت گرفتن آن میتوانید به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و دو فرم گواهی امضا و تایید اطلاعات کاربری را دریافت کنید. در انتها کافیست با فرمهایی که در دست دارید اطلاعات موردنیاز در سامانه را تکمیل کنید. با تکمیل کردن اطلاعات یک نام کاربری و رمزعبور مختص خود دریافت خواهید کرد. نام کاربری و رمز عبور خود را به خوبی نگهداری کنید؛ زیرا در مراحل بعد یه آنها نیاز پیدا خواهید کرد.
با تکمیل ثبت نام در مرکز مالکیت معنوی و ثبت اظهارنامه برند پرونده الکترونیکی شما تشکیل خواهد شد و میتوانید برای مراحل نهایی ثبت برند اقدام کنید.
پیش نویسی از آگهی ثبت برند را به اداره مربوطه تحویل دهید.
دریافت تایید اظهارنامه ثبت علامت تجاری نیازمند بررسی و تایید سه کارشناس اداره ثبت علامت است. در صورتی که علامت تجاری شما توسط این کارشناسان مورد تایید قرار گیرد پیامی با محتوا بلامانع بودن استفاده از علامت تجاری انتخابی برای شما ارسال خواهد شد.
در این مرحله باید نام برند شما در روزنامه رسمی چاپ شود تا اگر شخصی اعتراضی در رابطه با علامت تجاری شما دارد فرصت پیگیری داشته باشد؛ در نظر داشته باشید که این مرحله مشمول پرداخت هزینه خواهد شد.
در نظر داشته باشید که در مرحله تشکیل پرونده الکترونیکی باید هزینههای مربوطه در وبسایت مرکز مالکیت معنوی را پرداخت کرده باشید.
چنانچه پس از چاپ اولین روزنامه هیچگونه اعتراضی نسبت به برند شما صورت نگرفت؛ روزنامه دوم را چاپ کرده و هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت کنید.
بعد از گذشت مدت زمانی میتوانید با ارائه برخی مدارک مانند نسخههای چاپ شده روزنامه، علامت تجاری خود را دریافت کنید. کارشناسان ما در آواحساب آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات پیش آمده برای شما هستند، تنها کافیست از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.
با ثبت کردن برند خود به صورت قانونی مالکیت آن مختص به شماست و این حداقل چیزی است که نصیب شما میشود. سایر مزایای ثبت برند عبارتند از:
مهمترین ویژگی که ثبت برند دارد، این است که با ثبت برند فعالیت شما قانونی میشود. با توجه به این موضوع میتوانید از کسانی که از برند شما سواستفاده کردهاند شکایت کنید. نتیجه این شکایت به پرداخت غرامت و ممنوعیت استفاده از نام تجاری شما برای آنها منجر میشود.
زمانی که برند خود را ثبت کنید، بازار هدف و مشتریان خود را خواهید داشت. فرض کنید بهترین محصول یا خدمات را بدون ذکر برند ارائه دهید. اگر شخصی از آنها استفاده کند و راضی باشد برای دومین بار موفق به پیدا کردن محصول یا خدمات شما نخواهد بود؛ زیرا شما نشانی از خود بر جای نگذاشتهاید. با ثبت برند میتوانید مشتریان خود را شناسایی کنید و نیازهای آنان را مورد بررسی قرار دهید؛ همچنین متوجه خواهید شد که علت مراجعه آنها به شما چه دلیلی دارد و با افزایش کیفیت و تطبیق این اطلاعات با خواست مخاطب میتوانید سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرید و رضایت مشتریان خود را هرچه بیشتر جلب کنید.
امروزه بازاریابی به یکی از رکنهای اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که بدون داشتن نام و برند تجاری امکان پذیر نخواهد بود. در صورتی که بخواهید محصول و خدمات شما بازاریابی موفقی داشته باشد باید برند خود را به ثبت برسانید.
حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار میرود. زمانی که شما برند خود را به ثبت میرسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا میشود؛ به همین دلیل شما میتوانید حق امتیاز علامت تجاری خود را به افراد و یا شرکتهای دیگر واگذار کنید، تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقل بدون نیاز به هزینههای اضافه برای شما باشد. با ثبت برند خود توسط آوا حساب میتوانید گامهای موفقیت را یکی پس از دیگری بردارید و با اعطای نمایندگی به کسب و کار خود رونق بخشید.
در نظر داشته باشید، اگر برندی که انتخاب کردهاید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی میتواند یک دارایی ارزشمند به شمار رود به این منظور که در آینده میتوانید برند خود را به فروش برسانید.
یک برند ثبت شده میتواند اعتباری در میان دولت، بانکها و سرمایه گذاران داشته باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی میتواند برای شما رقم بخورد که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند در ایران باعث میشود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر میتواند به بانکها و سرمایه گذاران این اطمینان را بدهد که تجارت شما میتواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.
مدارک موردنیاز برای ثبت برند اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. در ادامه به صورت کامل لیست مدارک مورد نیاز را بررسی خواهیم کرد.
نکته: اگر در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.
برند چیست؟ برند نشان و علامتی است که برای همه شناخته شده است و به صورت لاتین یا فارسی در امور اقتصادی شرکتها استفاده میشود.
درست است که خیلی از برندها تا به حال گوشتان نخورده؛ اما استعلام گرفتن را امری ضروری بدانید و با گرفتن استعلام خیال خود را راحت کنید که نام مشابهی وجود ندارد. در ادامه به بررسی انتخاب اسم برای برند پرداختهایم. برای انتخاب نام برند در چه مواردی مجاز هستید و چه مواردی جزو ممنوعیت هاست؟
طبقه بندی به منظور محافظت از برند شما در طبقهای که در آن ثبت شده است، شکل گرفته. در ادامه به بررسی طبقات مختلف ثبت برند در ایران پرداختهایم.
طبقه 1:در این طبقه اکثرا مواد شیمیایی قرار میگیرند که در صنایع مختلف از آنها استفاده میشود. صنعت کشاورزی، عکاسی، چسبهای صنعتی، مواد آبکاری، جوشکاری، باغبانی و همچنین جنگلبانی از مواردی هستند که این مواد در آنها استفاده میشود.
طبقه 2:این طبقه شامل انواع رنگهای پلاستیکی و روغنی، لاکها، چسب چوب، ضد زنگ و صمغهای گیاهی میشود.
طبقه 3: از مواردی که در طبقه سوم وجود دارد میتوان به انواع شویندهها و ضد عفونی کنندهها همچون وایتکس، صابون، مایع دستشویی، خمیر دندان، جلادهندهها و انواع مواد آرایشی اشاره کرد.
طبقه 4: انواع روغنهای سنتی و صنعتی از جمله روغن موتور و گریس، انواع ابزارهایی که باعث ایجاد روشنایی میشوند از جمله شمع، لامپ، انواع مرطوب کنندهها و انواع مواد سوختی در طبقه چهارم قرار میگیرند.
طبقه 5:طبقه پنجم به انواع مواد دارویی، ضد عفونی کنندههای مختلف، انواع موادی که در دندانسازی بکار میرود از جمله گچهای مورد نیاز در آن، انواع لوازم پزشکی و مواد نابود کننده حشرات، اختصاص دارد.
طبقه 6: در طبقه ششم فلزات ساختمانی گوناگون و فلزات کاربردی در راه آهن از جمله سنگهای فلزی معدنی و کابلهای برقی را در خود جای داده است.
طبقه 7:این طبقه مخصوص انواع قطعات خودرو، ماشین آلات، موتورها، ابزار آلات کشاورزی و لوازم جوجه کشی است.
طبقه 8:کارد و چنگال و تمام ابزار آلاتی که به خوراک انسان مربوط میشود، در این دسته قرار دارد.
طبقه 9: طبقه نهم به لوازم هنری و سینمایی اختصاص دارد. دوربین صدابردار، تجهیزات رایانه پردازی و… از دیگر مواردی هستند که در این طبقه وجود دارند.
طبقه 10: انواع ابزار آلات کار جراحان و تجهیزات پزشکی در این طبقه وجود دارند.
طبقه 11: در این طبقه، انواع ماشین آلاتی که باعث ایجاد حرارت میشوند، در آن جای گرفتند. از مهمترین این ماشین آلات میتوان به بخاری و شوفاژ اشاره کرد.
طبقه 12: این طبقه به انواع دستگاههای حمل و نقل موتوری برای جابجایی زمینی، دریایی و هوایی اختصاص دارد.
طبقه 13: سلاحهای گرم مواردی هستند که در طبقه سیزدهم وجود دارند. تفنگ، بمب، خمپاره و دیگر جنگ افزارها نمونههایی از این سلاحهای گرم هستند.
طبقه 14: طبقه چهاردهم شامل انواع فلزات گران قیمت از جمله طلا، جواهرات و آلیاژها میشود.
طبقه 15: انواع ابزار موسیقی از جمله گیتار و پیانو و… خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 16: انواع وسایلی که در لوازم تحریر پیدا میشود از جمله انواع کاغذها و وسایل کاغذی، مداد و خودکار و… به این طبقه اختصاص دارند.
طبقه 17: انواع مواد لاستیکی، پلاستیکی و سیلیکونی، مواردی هستند که در طبقه هفدهم میتوان به آنها اشاره کرد.
طبقه 18: پارچههای چرم و تمام محصولاتی که از آن تولید میشوند در این طبقه وجود دارند.
طبقه 19: بلوک، آجر، سیمان و به طور خلاصه تمام مواد و مصالح مورد نیاز در ساختمانها خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 20: طبقه بیستم شامل ابزار آلات چوبی که در خانهها مورد استفاد قرار میگیرند، میشود. صندلی، میز، تخت، قاب عکس و مبلمان از مهمترین این موارد هستند.
طبقه 21: تمام محصولاتی که در دسته لوازم خانگی قرار میگیرند و از آنها در آشپزخانه استفاده میشود به طبقه بیست و یکم اختصاص دارند.
طبقه 22: انواع طنابها، ریسمانهای متفاوت و چادرهای مسافرتی خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 23: این طبقه به انواع نخها و بافت های نساجی شده اختصاص دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که طبقه بیست و سوم فقط به بافتهای نساجی شده اختصاص دارد، نه دیگر موارد نساجی شده.
طبقه 24: دیگر مواردی که نساجی شدهاند در این طبقه قرار دارند. از این محصولات میتوان به روتختی و رومیزی و زیرانداز اشاره کرد.
طبقه 25: انواع پوشاک در طبقه بیست و پنجم قرار دارند.
طبقه 26: انواع توریها، قلاب دوزی و…، خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 27: طبقه بیست و هفت شامل انواع فرش، پادری و قالیچههای ماشینی و دستباف میشود.
طبقه 28: کلیه اسباب بازیها و وسایل تزئینی در این طبقه قرار میگیرند.
طبقه 29: انواع مواد غذایی و خوراکی از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی و… در این طبقه قرار دارند.
طبقه 30: ادویه جات، سس، نمک، فلفل، سرکه، چای، قهوه و…، خود را در این طبقه جای دادند.
طبقه 31: محصولات کشاورزی و باغداری به طبقه سی و یکم اختصاص دارد.
طبقه 32: طبقه سی و دوم به انواع نوشیدنیها از جمله نوشیدنی های غیر الکلی و نوشابه های گازدار، دوغ، ماءالشعیر، شربت، نوشیدنیهای انرژی زا و… اختصاص دارد.
طبقه 33: محصولاتی که جهانی و غیر قابل ثبت به حساب میآیند و به صورت وارداتی در ایران عرضه میشوند، در طبقه سی و سوم قرار میگیرند.
طبقه 34: انواع دخانیات از جمله سیگار، تنباکو، توتون و… خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 35: این طبقه به امور اداری، تجاری، دفتری و…، اختصاص دارد.
طبقه 36: بيمه، امور مالی و امور مربوط به معاملات املاك و مستغلات در طبقه سی و ششم قرار میگیرد.
طبقه 37: انواع تعمیرات، نصب و بازسازی، خدمات مربوط به دکوراسیون داخلی در ساختمانهای تجاری و مسکونی، خود را در این طبقه جای دادهاند.
طبقه 38: ارتباط از راه دور، مخابرات، بسترهای ارتباطی و فیبر، تلفن و…، به طبقه سی و هشتم اختصاص دارد.
طبقه 39: انواع شرکتهای بسته بندی و حمل و نقل چه برای جابجایی کالا، چه برای جابجایی مسافران داخلی و بین المللی در این طبقه قرار دارند.
طبقه 40: این طبقه شامل بهبود و بهرهوری مواد میشود.
طبقه 41: انواع فعالیتهای هنری و فرهنگی از جمله آموزش و تعلیم به این طبقه اختصاص دارند.
طبقه 42: انواع خدمات علمی، فناوری، تحقيق و پژوهش؛ به این طبقه تعلق دارند.
طبقه 43: تمام خدماتی که در ارائه اقامتگاه و خوراک خلاصه میشوند، در طبقه چهل و سوم وجود دارند.
طبقه 44: تمام خدمات پزشکی و دامپزشکی که در جهت مراقبت بهداشتی انسانها و یا حیوانات انجام میشود در این طبقه قرار دارد.
طبقه 45: کلیه خدمات شخصی و یا اجتماعی در جهت برطرف کردن نیاز های افراد و خدمات امنیتی برای حفاظت از افراد، به این طبقه اختصاص دارد.
شرایط ثبت برند میتواند در هر کشوری متفاوت باشد. در کشور ایران نیز شرایط خاصی برای ثبت برند وجود دارد که در ادامه به به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت.
برای مثال استفاده از کلماتی همچون ” گندیده “، “مخدر”، “نادان”، “آشوبگران”، ” تراجنسیتی” و غیره در نام انتخابی شما ممنوع است.
مدت زمان ثبت برند در ایران حدودا 80 روز است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از زمانی که اظهارنامه خود را به مراکز مربوطه ارسال میکنید حدود 30 تا 40 روز زمان میبرد تا آگهی تقاضا شما صادر گردد.
پس از تایید اظهارنامه، آگهی شما در روزنامههای رسمی کشور منتشر میشود و پس از آن از عموم مردم تقاضا میشود تا اگر در ارتباط با نام برند مشخص شده نظر دهند و اگر تعارضی دارد آن را اعلام کنند.
پس آن حدودا چهار هفته زمان لازم است تا گواهی ثبت برند شما صادر گردد. در نهایت این پروسه با انتشار آگهی دوم در روزنامه رسمی پایان مییابد.
مجموعه آواحساب با کمک گرفتن از کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه ثبت برند و انجام امور مالی، قادر به انجام امور ثبت برند شما در سریعترین زمان ممکن است.
برای ثبت برند فوری میتوانید از خدمات مجموعه آواحساب بهره ببرید و با خیال راحت برند مدنظر خود را در اسرع وقت به ثبت برسانید.
تلاش ما در آواحساب خدمت رسانی و جلب رضایت شما عزیزان است از این رو تمام توان خود را به کار خواهیم برد تا به این مهم دست یابیم. ما در آواحساب به صورت کاملا تخصصی خدمات ثبت برند را به شما عزیزان ارائه میکنیم و فرایند ثبت برند شما را در سریعترین زمان به صورت کامل و تخصصی انجام میدهیم. ما در مجموعه آواحساب ثبت برند فوری شما را انجام خواهیم داد.
همانطور که پیشتر اشاره شده است، هزینههای ثبت برند میتواند توجه به مواردی متغیر باشد. در ادامه به شرح مواردی که بر قیمت ثبت برند تاثیرگذار است خواهیم پرداخت.
برای مشاهده قیمت ثبت برند توسط مجموعه آواحساب با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و شرایط ثبت برند را برای شما شرح دهند.
در صورتی که با سوالی در رابطه با شرایط ثبت برند مواجه شدهاید تیم پشتیبانی ما جوابگوی سوالات شما خواهد بود.
یکی از نکاتی که در ثبت برند باید به آن توجه داشته باشید، ابطال ثبت برند است. یکی از قوانینی که باید رعایت شود این موضوع است که افراد حقیقی و حقوقی حق ثبت برندی مانند یا شبیه به برند دیگر را نخواهند داشت و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، صاحب برند اصلی میتواند از اداره ثبت برند درخواست ابطال برند مشابه را داشته باشد.
براساس قوانین صاحب برند ثبت شده به صورت کاملا انحصاری حق استفاده کامل از برند را دارد. در نظر داشته باشید که ابطال ثبت برند زمانی میسر است که علامتی به ثبت رسیده باشد.
با توجه به این موضوع بهتر است در زمان ثبت برند به تمامی نکات توجه داشته باشید تا در مسیر ثبت برند با مشکلی مواجه نشوید.
در این مسیر میتوانید از مشاوره کارشناسان ما در آواحساب بهرهمند شوید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.
سوالات متداول
به دلیل رقابت بالا در حوزههای مختلف کاری اولین راه برای اینکه بتوانید با مشتری خود ارتباط برقرار کنید و در ذهن مخاطب جای بگیرید ثبت برند است. به این موضوع مهم توجه کنید که اگر اقدام به ثبت برند نکرده باشید و افراد سودجو به هر نحوی از شما سو استفاده کنند هیچ راه قانونی برای پیگیری نخواهید داشت.
اگر بخواهیم به مزایای ثبت برند اشاره کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
برای اطلاع از هزینه ثبت برند و دریافت مشاوره تماس بگیرید
شماره تماس: 09154422149
مشاوره، آماده سازی مدارک، ثبت نام در مرکز مالکیت معنوی، ثبت اظهارنامه برند، بررسی اظهارنامه توسط کارشناسان اداره علامت، پرداخت هزینه روزنامه رسمی، پرداخت حق الثبت، اخذ الکترونیکی تصدیق علامت از مراحلی است که برای ثبت برند باید طی کنید.
تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی، شماره همراه (صاحب خط باشند)، ثبت نام ثنا، مجوز فعالیت و تصویر لوگو یا نام برند از مدارک مورد نیاز ثبت برند حقیقی است.
آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت، تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا، شماره همراه (صاحب خط باشند)، ثبت نام ثنا، مجوز فعالیت، تصویر لوگو یا نام برند و گواهی امضا صاحبان امضا از مدارک مورد نیاز ثبت برند حقوقی است.
30 پاسخ
اولین کار برای ثبت برند اماده سازی مدارک هست درسته؟
با سلام. پیشنهاد میکنیم در ابتدا از مشاوره متخصصین این حوزه کمک بیگیرید
سلام ممنون از اطلاعات خوبتون در حوزه ثبت برند
سلام ممنون از شما
من از خدمات ثبت برند آواحساب خیلی راضی هستم
سلام ممنون از شما